رهبر معظم انقلاب؛

مسئولین در ذکر مبانی اسلامی صریح باشند

گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب در محفل نورانی انس با قرآن در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته نخستین محفل نورانی انس با قرآن در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب در این محفل را با کاربران به اشتراک گذاشته است.
 
در این پست آمده است: در زمینه ذکر مبانی اسلامی مسئولین صریح باشند.این هیچ منافاتی با ارتباطات جهانی دولت ندارد.رهبرانقلاب، امروز: وَلاتَهِنوا وَلاتَحزَنوا وَ اَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین؛ ایمان اگر [حاصل] شد، شما برترید. در راه ایمان قوی باشید، صریح باشید، ثابت‌قدم باشید؛ بنده اصرار دارم که در زمینه‎ی ذکر مبانی اسلامی، آحاد ملّت ایران ومسئولین کشور صریح باشند.
 
همین آیاتی که این جمعِ خوش‌خوان، اخیراً خواندند؛ قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبرٰهیمَ وَ الَّذینَ مَعَهُ اِذ قالوا لِقَومِهِم اِنّا بُرَءٰؤُا مِنکُم وَ مِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللّهِ کَفَرنا بِکُم وَ بَدا بَینَنا وَ بَینَکُمُ العَداوَةِ و البَغضآءُ اَبَدَاً حَتّی تُؤمِنوا بِاللّهِ وَحدَه؛ این است دیگر؛ با صراحت [میگوید] «کَفَرنا بِکُم». هیچ منافاتی ندارد؛ حالا بعضی‌ها در فکر این هستند و دغدغه‌ی این را دارند که خب یک حکومت و یک دولت باید ارتباطات جهانی داشته باشد؛ بنده هم کاملاً معتقدم و تأیید میکنم این گرایش را؛ امّا منافاتی ندارد؛ میتوان با صراحت، مبانی خود و اصول خود را گفت و پیش هم رفت، توفیق هم پیدا کرد در همه‌ی مسائل گوناگون زندگی، از جمله ارتباطات بین المللی؛ میشود این کارها را کرد.

وارد بشوند، قدم در میدان بگذارند، به خدا توکّل کنند، خواهند دید که میشود. تجربه‌ها این است دیگر. ۹۶/۳/۶
 
 
 
رهبر انقلاب: شما ذکر خدا بگویید تا خدای متعال هم بر شما درود فرستد. و بدانیم که ذکر خدا راهنما است، راهگشا است، دستگیر است، ما را قادر بر گره‌گشایی میکند؛ گره زیاد داریم... ذکر خدا به ما کمک میکند که بتوانیم بن بستها را باز کنیم و راهها را بگشاییم. ۹۵/۲/۸
‌‌‌

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار