دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان گفت: آیین‌نامه‌ای برای مراکز درمانی تنظیم و تدوین شده تا کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند به صورت علنی و در ملأعام اقدام به روزه‌خواری نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد  به تشریح اقدامات و فعالیت‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: جلساتی با پلیس راهور، پلیس امنیت اخلاقی و اداره اماکن استان توسط مسؤولین ستاد برگزار شد.

وی افزود: پس از جمع‌بندی مقرر شد، طبق ماده 4 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی با متجاهران به روزه‌خواری در ایام ماه مبارک رمضان با قاطعیت برخورد کند.

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان ادامه داد: همچنین طبق آیین‌نامه نیروی انتظامی، رانندگانی که در ماه رمضان اقدام به استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی انجام می‌دهند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

عبداللهی‌نژاد در ادامه گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با همکاری شورای امر به معروف سازمان شهرداری استان، آیین‌نامه ویژه ماه مبارک رمضان کارکنان سازمان شهرداری آماده و ابلاغ شده است که در این آئین‌نامه، نکات آموزشی برای مقابله با روزه‌خواری علنی و اجرای تذکر لسانی توسط کارمندان سازمان شهرداری و همچنین تشویق کارمندان به حضور در مراسمات قرآنی تأکید شده است.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه دیگری برای مراکز درمانی تنظیم و تدوین شده تا کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرد به صورت علنی و در ملأعام اقدام به روزه‌خواری نکنند.

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان در پایان بیان داشت: این ستاد آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی این واجب الهی در کلیه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی اعلام می‌دارد که برای اطلاع بیشتر می‌توانند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تماس حاصل کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار