اصفهان؛

استقبال بانوان از بانجی جامپینگ

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان گفت: از رشته بانجی جامپینگ استقبال بی‌نظیری شد به خصوص در بین بانوان؛ چراکه 70 درصد مراجعه‌کنندگانی که پرش را انجام دادند بانوان بودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد‌رضا غزنوی  اظهار کرد: جشنواره ورزشی زاینده‌رود به مناسبت جاری شدن و جاری ماندن رودخانه زاینده‌رود، چهارم و پنجم خردادماه جاری برای دومین بار در اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شور و نشاط اجتماعی و زنده نگه داشتن رودخانه زاینده‌رود صورت گرفت، افزود: رشته‌های ورزشی متنوع و شاد توسط هیأت انجمن‌های ورزشی متشکل از 19 کمیته در قالب حدودا 50 رشته انجام شد.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان عنوان کرد: رشته‌های مختلف ورزش‌های هوایی در این جشنواره با توجه به وضعیت آب و هوا و امکانات موجود حضور پیدا کردند که از آن جمله می‌توان به هواپیماهای فوق سبک تفریحی دو نفره، جایرو پلن دو نفره که یک وسیله جدید پروازی است و پرواز پاراموتورها بر فراز رودخانه زاینده‌رود اشاره کرد.

وی ادامه داد: از رشته بانجی جامپینگ استقبال بی‌نظیری شد به خصوص در بین بانوان؛ چراکه 70 درصد مراجعه‌کنندگانی که پرش را انجام دادند بانوان بودند.

غزنوی تصریح کرد: رشته‌های ورزش آبی همچون جت اسکی، اسکی روی آب، دراگون بوت، جت بوت و فلای بورد برای نخستین بار بر روی رودخانه زاینده‌رود انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهردار و معاون استاندار عنوان کردند خیلی خوب است که رشته‌های ورزشی آبی و هوایی در رودخانه یا بر فراز آن به صورت دائم انجام شود؛ البته در این خصوص همکاری لازم را نیز خواهند داشت.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان اضافه کرد: در افتتاحیه جشنواره، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به این نکته اشاره و تأکید کرد که هیأت انجمن‌های ورزشی یک اداره کل است زیرا با وجود کمبود بودجه و تعدد رشته‌های ورزشی، اداره کردن این هیأت کار مشکلی است.

غزنوی گفت: با کمک و حمایت همه مسؤولان استان، برگزاری جشنواره به نحو احسن صورت گرفت؛ امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا زنده بودن زاینده‌رود را به همگان نشان دهیم و توجه مردم را به این امر مهم جلب کنیم که جاری بودن زاینده‌رود چقدر می‌تواند در نشاط روح و روان تأثیرگذار باشد.  

 
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.