کارشناس هواشناسی استان گفت: پدیده گرد و غبار که روز گذشته همدان را فرا گرفته و موجب کاهش دید افقی شده بود امروز از این استان خارج شد.

خروج پدیده گرد و غبار از همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج اظهار داشت: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و سرعت وزش باد و احتمال غبار محلی پیش بینی می شود و این وضعیت تا فردا دوشنبه ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: با توجه به نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی روز دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد پیش بینی می شود و از روز سه شنبه جوی پایدار و آفتابی بر استان حاکم است.
 
پیرتاج ادامه داد: سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در کبودراهنگ به 50 کیلومتر بر ساعت رسید و در همدان 45 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.
 
وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 30 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
 
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین با 31 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، اسدآباد با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار