بوکان؛

افزایش 8.5 برابری کشف مواد مخدر در "بوکان"

فرمانده انتظامی بوکان از افزایش 8.5 برابری میزان کشفیات مواد مخدر در 2 ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ مجید محبعلی در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 29 نفر قاچاقچی مواد مخدر و 26 نفر توزیع کننده معتاد توسط پلیس مبارزه با محواد مخدر در شهرستان بوکان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک، حشیش، هروئین، گراس و شیشه بوده ، ادامه داد: در طول 2 ماه گذشته سالجاری تعداد 559 نفر معتاد متجاهر دستگیر شده که با تشکیل پرونده قضایی به کمپ های ماده 16و 15 اعزام شده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان نیز گفت: رویکرد آموزش و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در طول چند سال گذشته بسیار مهم بوده و توانسته در موضوع مبارزه با مواد مخدر نقش خوبی داشته باشد.

ایوب آذین پور ادامه داد: در طول چند سال گذشته مردم از مسئولان خواسته اند که مناطق آلوده شهر را پاک سازی کنند و خود مردم در این موضوع مسئولان را یاری کردند.

وی گفت: استفاده از از تجربیات انجمن های مردم نهاد در خصوص مواد مخدر و ورود این انجمن ها می تواند دولت و مسئولان را در امر مبارزه و کاهش مصرف مواد مخدر یاری نمایند.

آذین پور در خصوص ایام تعطیلات و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان نیز اظهار کرد: اداره آموزش وپرورش و سازمان هایی که در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان دخیل هستند باید دانش آموزان را از عواقب مصرف مواد مخدر آشنا کنند.

وی ادامه داد: در طول ایام ماه مبارک رمضان تئاتر خیابانی با موضوع مواد مخدر در سطح خیابان های شهر بوکان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.