پست احساسی مادر hمریکایی برای فرزندش؛

دفاع پسرم از دختران مسلمان همانند یک قهرمان بود

مادر شهروند امریکایی که دو روز گذشته در دفاع از دختران مسلمان به ضرب چاقو کشته شد گفت که پسرم قهرمان است.

دفاع پسرم از دختران مسلمان همانند یک قهرمان بود
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جمعه دو جوان امریکایی با جوزف کریستین که در قطار به فحاشی نژادپرستانه به دو دختر مسلمان پرداخته بود با وی درگیر شدند. تالیس میردین نامکای ـ مشه و یک مرد حدود 53 ساله از دو دختر مسلمان دفاع کرده و پلیس امریکایی در درگیری پش آمده آنها را به ضربات چاقو به قتل می رساند.

پلیس ایالت اورگان در غرب آمریکا جوزف را دستگیر کرد، اما انتشار تصاویر و شرح ماجرا در شبکه های اجتماعی کاربران بسیاری را به واکنش ها در خصوص این حادثه وادار کرد و آنها ضمن محکوم کردن این حمله نژاد پرستانه از دو جوان امریکایی به عنوان قهرمان یاد کردند.

تالیس میردین نامکای ـ مشه تنها 23 سال داشت که بر اثر ضربات چاقو در دفاع از دو دختر مسلمان که گویا روسری بر سر داشتند به قتل می رسد.

پس از واکنش های متعدد کاربران شبکه های اجتماعی مختلف در سراسر جهان و انتشار عکس های تالیس مادر وی نیز در شبکه فیس بوک پستی برای پسرش با دیگر کاربران به اشتراک گذاشت و وی را قهرمان خواند، این پست با استقبال خوبی از سوی دیگران مواجه بود.

مادر تالیس در پست خود نوشته است: " پسر عزیز من دیروز در حالی که می‌خواست از دو دختر مسلمان جوان در برابر یک نژادپرست دفاع کند در قطار شهری پرتلند کشته شد. او در یادها به عنوان یک قهرمان که مقابل شیطان ایستاد باقی خواهد ماند. فرزند برومندم برای همیشه دوستت دارم".

دفاع پسرم از دختران مسلمان همانند یک قهرمان بود 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.