مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم تاکید کرد؛

لزوم تامین اعتبارات لازم برای اتوبوس‌های مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با بیان اینکه نزدیک به ۶۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام مردم قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران نیازمند هستیم، گفت: باید اعتبارات مورد نیاز برای این اتوبوس‌ها تامین شود.

لزوم تامین اعتبارات لازم برای اتوبوس‌های مراسم ارتحال امام خمینی(ره)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل جمالی یکشنبه شب در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم نزدیک به 200 اتوبوس را برای اعزام مردم قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آماده کرده است، اظهار کرد:‌ 100 اتوبوس دیگر نیز توسط شهرداری قم تامین می‌شود اما مجموع این اتوبوس‌ها برای جابه جایی 25 هزار نفر کافی نیست.
 
وی با بیان اینکه نیازمند 650 دستگاه اتوبوس برای اعزام مردم قم به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هستیم، اضافه کرد: در مجموع نزدیک به 650 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است و برای تامین 350 دستگاه اتوبوس از خارج استان حداقل باید نزدیک به 300 میلیون تومان پرداخت شود.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خاطرنشان کرد: مجموع بدهی اتوبوس‌های اعزامی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سال گذشته نزدیک به 251 میلیون تومان بوده که طی روزهای اخیر پرداخت شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه امسال برای جلب رضایت رانندگان اتوبوس‌ها باید نقدینگی مورد نیاز را تامین کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوره گذشته نتوانسته به شیوه مطلوب هزینه اتوبوس‌ها را پرداخت کنیم، امسال باید اعتبار جداگانه‌ای را برای این امر اختصاص دهیم.
 
همچنین در ادامه این نشست عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف قم طی سخنانی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم برای حضور پر شور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلف با حضور رؤسای 63 اتحادیه اتاق اصناف قم برگزار شده است تا نکات مورد نیاز به آنها انتقال داده شود.
 
سید ابراهیم صحفی با بیان اینکه گشت‌های مشترک و نظارت بر عملکرد واحدها به ویژه در ایام تعطیل دنبال می‌شود، اضافه کرد: مکاتبات لازم انجام شده است تا اصناف داوطلب بتوانند به شیوه متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و برنامه راهپیمایی 15 خرداد مشارکت داشته باشند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.