رشت؛

توسعه گازرسانی عامل کاهش چشمگیر مراجعات مردمی

توسعه گازرسانی در گیلان موجب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر گفت: جمشید ظهیری تصریح کرد: با تدبير دولت و تصويب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای20 خانوار صادر شد و شركت گاز استان گيلان با پيشگامی در اين طرح روستاهای زيادی را در برنامه گازرسانی قرار داد و از اين رو آمار مراجعات حضوری بويژه شوراها و روستائيان برای درخواست گازرسانی كاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
 
جمشید ظهیری افزود: در سال 95 در مجموع تعداد مراجعات مردمی 68 مورد بوده است که بیشترین موضوع مراجعه مربوط به درخواست شبكه و نصب علمک بوده كه بيشتر اين موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) است.
 
وی گفت: همچنين درخواست گازرسانی به روستاها با 22 درصد و درخواست اشتغال به كار با 13 درصد در رده دوم و سوم قرار داشته و مشكل صورتحساب گاز، ترميم آسفالت و مشكل زمين در مراحل بعدی قرار دارد.
 
مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود:در راستای سياست پاسخگويی مناسب و شفاف به مراجعان و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 8:30 تا 12 ظهر انجام می شود.
 
جمشید ظهیری تصریح کرد: راه اندازی سامانه رسيدگی به شكايات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گويای 3414 از ديگر عوامل كاهش مراجعات حضوری است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.