زاهدان

آغاز ثبت نام دوازدهمين جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان

معاون امور تعاون اداره ‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان سیستان وبلوچستان از آغاز ثبت نام دوازدهمين جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ اله نظر شه بخش معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های‌گسترش و ارتقای روحیه تعاونی‌ها و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.
 
وی‌ معرفی تعاونی های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.
 
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: : تعاونگران استان مي توانند برای ثبت نام در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر از امروز تا 31 خرداد ماه  به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاوني خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
 
شه بخش با تاکید بر اینکه دوازدهمین جشنواره معرفی تعاونی های برتر استان در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد گفت: تمامی شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های از جمله: کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار