برخورد جدی فدراسیون بدنسازی با صادر کنندگان کارت های بدون مجوز

فدراسیون بدنسازی با افرادی که بدون مجوز مدرک مربیگری صادر کنند برخورد جدی می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در سال های اخیر برخی موسسات و اشخاص با نسبت دادن خود به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اقدام به صدور کارت مربیگری بدون حضور متقاضیان در کلاس های دارای مجوز این فدراسیون با قیمت های گزاف کرده اند. البته با توجه به غیرقانونی بودن این کارت ها فدراسیون بدنسازی رسما اعلام کرده که با خاطیان برخورد جدی می کند.
 
ناصر پورعلی فرد در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برخورد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با باشگاه ها و افرادی که بدون مجوز مدرک مربیگری صادر می کنند، اظهار داشت: این اقدام غیرقانونی است و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مدرک مربیان را تائید نمی کند.
 
وی افزود: افرادی که به دنبال دریافت چنین مدارکی می روند باید عاقل باشند. قطعا فدراسیون طبق هماهنگی با دستگاه های نظارتی با صادرکنندگان چنین مدارکی برخورد می کند. خارج از سیستم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هر مدرکی صادر شود، غیرقانونی و فاقد اعتبار است. 
 
پورعلی فرد درمورد اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات بین المللی مسکو گفت: تیم ملی امشب به مسابقات مسکو اعزام می شود. زمان برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ سه روز است. تیم ملی مچ اندازی هم دهه دوم خرداد در مسابقات آسیایی قرقیزستان شرکت می کند.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری رقابت های جهانی پرورش اندام بیان کرد: این رقابت ها آبان 96 برگزار می شود و نفرات اعزامی به مسابقات جهانی هم پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در اواخر مرداد مشخص می شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار