اهواز؛

انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

طی حکمی از سوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر نائب فدایی ده چشمه معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز بهداشت استان را بر عهده گرفت.

انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر شکرالله سلمان زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان طی حکمی دکتر نائب فدایی ده چشمه را به عنوان معاون اجرائی معاونت بهداشت دانشگاه و مرکز بهداشت استان منصوب نمود.
 
در متن این حکم آمده است:
 
جناب آقای دکتر نایب فدایی ده چشمه
 
با سلام و احترام
با عنایت به سوابق مدیریتی و مراتب علمی حضرتعالی به موجب این ابلاغ  به عنوان "سرپرست معاونت اجرایی مرکز بهداشت استان" منصوب می شوید. امید است با جدیت و پشتکار و در مشورت و تعامل با سایر مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط فنی و اجرایی زمینه ارتقاء بیش از پیش سلامت عموم شهروندان را فراهم آورده و از تمامی ظرفیت های موجود و روش های نوین علمی برای رسیدن به این هدف استفاده نمائید . در پایان توفیقات جنابعالی را در انجام شایسته وظایف و با رعایت قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم . موفق و سر افراز باشید.
 
                                                                    دکتر شکرالله سلمان زاده
                                            معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.