سمنان;

اعزام دانش‌آموز و معلمان سمنانی به راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بیش ازدو هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم و ۱۲۰معلم استان به راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد رضا جهان در نشست برنامه ریزی راهیان نور در سمنان، ضمن اشاره به برنامه ریزی اعزام دو هزار و ۱۲۰نفر از دانش آموزان و معلمان استان به راهیان نور۹۶، گفت : در سال تحصیلی گذشته نیز دو هزار و ۳۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند که خوشبختانه امسال استقبال خوبی از این اردوی معنوی شده است.

وی افزود: ۳۰۰نفر از دانش آموزان استان سمنان در این اردوی معنوی که در ماه آتی برگزار می شود به مناطق عملیات غرب کشور و یک هزار و ۷۰۰نفر دیگر به جنوب و استان خوزستان اعزام می شوند که برنامه ریزی برای حضور معلمان و پرسنل آموزش و پرورش و همچنین اسکان این دانش آموزان صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این استان پیشگام اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی است، ابراز داشت: حضور دو هزار دانش آموز در ۱۱۰ هزار دانش آموز سطح استان، از میانگین نرم کشوری بالاتر است.

جهان تصریح کرد: درطول سه سال گذشته بیش از ۱۴ هزار دانش آموز استان سمنان به ارودهای راهیان نور اعزام شدند که این جز در سایه برنامه ریزی دقیق و همچنین همراهی نهادهای ذی ربط با مقوله راهیان نور ممکن نبود.

وی افزود: راهیان نور به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان همواره مورد استقبال خانواده های استان قرار دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.