لرستان؛

آموزش بیش از 3 میلیون نفرساعت

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: ۳۸۹ حرفه‌ی آموزشی در این اداره ارایه می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معتمدی گفت: در سال گذشته سه میلیون و 472 هزار و 822 نفرساعت آموزش داشته‌ایم و 17 هزار و 439 نفر آموزش داده‌ایم .

وی تعداد حرفه‌های آموزشی را 389 مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت‌ها و استقبال، این تعداد حرفه به متقاضیان آموزش داده می‌شود .

معتمدی با بیان اینکه در روستاها 400 هزار نفرساعت تعهد داشته‌ایم گفت: 365 هزار و 379 نفرساعت از این تعهد را اجرایی کرده‌ایم که حدود 91 درصد می‌شود . در کل 2128 نفر آموزش در روستاها داشته‌ایم که متناسب با مزیت‌های هر منطقه این آموزش‌ها ارائه شده است .

معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان اینکه در زندان‌ها 284 هزار و 928 نفرساعت آموزش داشته‌ایم افزود: 1013 نفر در زندان‌ها آموزش دیده‌اند که انتظار داریم این آموزش‌ها به کار زندانی‌ها و افراد آموزش‌دیده بیاید .

وی به آموزش در پادگان‌ها اشاره و گفت: برای سربازان وظیفه 134 هزار و 976 نفرساعت آموزش داشته‌ایم و 427 سرباز آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند .

معتمدی آموزش در سکونت‌گاه‌های غیررسمی، کمپ‌های ماده 15 و مراکز درمان اجباری، صنایع و اصناف، کارآموزی در محیط واقعی کار، صنایع ضمن کار، مراکز جوار دانشگاهی، بخش عشایری را از دیگر بخش‌های آموزش عنوان کرد .

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.