ساری؛

توزیع 70 هزار کیسه همیان مولا

70هزار کیسه همیان مولا میان اصناف، خیران، مراکز نیکوکاری مازندران برای تامین سبد غذایی نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن قربانی معاون مشارکت های کمیته امداد مازندران گفتطرح کیسه همیان مولا هر سال در ایام ماه مبارک رمضان با رویکرد جمع آوری کمک های مردمی در قالب سبد کالا و توزیع آن میان نیازمندان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این نهاد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی برای کمک به محرومان ونیازمندان اجرا می کند، افزود: 70هزار کیسه همیان مولا میان اصناف،

قربانی گفت: خیران، مراکز نیکوکاری مازندران برای تامین سبد غذایی نیارمندان در ایام ماه رمضان توزیع شد.

معاون مشارکت های کمیته امداد مازندران افزود:هدف از اجرای طرح همیان مولا استفاده از ظرفیت های مردمی برای تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت است.

وی گفت: در این طرح خیران و مردم نوعدوست استان می توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی و گوشت در کیسه های همیان مولا و تحویل آن به کمیته امدادبا این نهاد در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.

وی افزودهمنشینی با فقرا در طرح مفتاح الجنه،جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع آوری فطریه وکفاره، از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مارندران هدف از برگزاری این برنامه ها را مدیریت احسان و نیکوکاری در جامعه ،تقویت ، ترویج وگسترش فرهنگ احسان ،انفاق ایجاد روحیه همکاري ، تعاون ، ایجاد زمینه مساعد مشارکت آحاد جامعه به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان برشمرد.

قربانی از همکاری و همراهی مردم نوعدوست مازندران قدر دانی کرد و افزود مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #1*7*3*011*8877*از طریق تلفن همراه و کارت های عضو شتاب و وارد کردن مبلغ مورد نظر ،کمک خود را به صورت مستقیم به حساب اطعام امداد مازندران برای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان در ماه مبارک رمضان واریز کنند.

وی گفت: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق دستگاه ATM شماره کارت مجازی 3104337994362174وجوهات نقدی خود را به این امر اختصاص دهند.

وی افزود : مردم نوعدوست مازندران پارسال در طرح همیان مولا یک میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.