افزایش تعاملات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صنعت و جامعه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعاملات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صنعت و جامعه افزایش می‌یابد.

افزایش تعاملات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صنعت و جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افشین استوار صبح سه‌شنبه در نشست شورای ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه اظهار داشت: شورای ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی دانشگاه در تعامل با صنعت و حل مشکلات جامعه و نیز خلق ثروت تشکیل شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: هدف برگزاری این شورا ترجمان دانش و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی دانشگاه در تعامل با صنعت و حل مشکلات جامعه و نیز خلق ثروت است.

وی ادامه داد: این واحد در معاونت‌ های تحقیقات و فناوری همیشه وجود داشته است و بعضا بخش فناوری نیز در دانشگاه‌ های بزرگ کشور ذیل این بخش دیده شده است. در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نظر شورای فناوری دانشگاه، دو شورا ذیل این مجموعه دیده شده است که یکی شورای ارتباط با صنعت و جامعه و دیگری شورای رشد است.

استوار افزود: در اولین جلسه این شورا آیین نامه ارتباط با صنعت و جامعه به بحث و بررسی گذاشته می‌شود تا با همفکری همکاران مبنای فعالیت و تعاملات بین بخشی و ارتباط با صنعت و جامعه باشد.

در ادامه این جلسه آیین‌نامه و فرآیند ارتباط با صنعت و جامعه مطرح شد و پس از بیان نقطه نظرات اعضای شورا و ارائه راهکارهای توسعه ارتباطات بین بخشی در دانشگاه و انجام خدمات بین معاونت‌ها و بهینه‌سازی تعاملات با صنایع استان، آیین‌نامه با تغییرات جزئی به تصویب شورا رسید.

شورای ارتباط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صنعت و جامعه در محل معاونت تحقیقات و فناوری تشکیل شد و در این جلسه نمایندگان معاونت‌های غذا و دارو، بهداشتی، توسعه و درمان حضور داشتند و تعاملات بین بخشی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه با اخذ ایده‌ها و برنامه‌ریزی برای آینده انجام شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.