تبریز؛

تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) در مراغه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان، آیین های ویژه ای در مساجد، اماکن متبرکه، حسینیه ها و تکایای این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام علی امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: آیین هایی نیز در 60 موسسه و خانه قرآنی این شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم و با هدف تبیین سیره امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: ویژه برنامه سالروز ارتحال امام راحل نیز با دعوت از هیات های مذهبی از ساعت 11 صبح و همراه با اقامه نماز جماعت در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.
 
وی گفت: اجرای آیین های مذهبی، مداحی و تلاوت قرآن کریم با حضور مداحان، قاریان و نیز با شرکت آحاد مردم و مسئولان شهرستانی در قالب این ویژه برنامه انجام خواهد شد.
 
وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی در خانه های قرآنی و مساجد در زمینه تبیین وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) از برنامه هایی است که در این روز توسط ائمه جماعات و موسسات قرآنی اجرا می شود.
 
وی همچنین با اشاره به اعزام مبلغان مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی اضافه کرد: امسال نیز در راستای معنویت افزایی به برنامه های ویژه این ماه، 196 نفر از روحانیان و طلاب حوزه های علمیه این شهرستان به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده اند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار