اصفهان؛

اطفاء حریق کارخانه تولید نشاسته

با تلاش آتش نشانان حریق سنگین کارخانه تولید نشاسته صنعتی در اصفهان اطفاء شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:  ساعت 9:19 صبح امروز با اعلام خبر حریق کارخانه تولید نشاسته صنعتی واقع در شهرک صنعتی جی اصفهان و با توجه به احتمال وسعت بیشتر حریق اکیپ آتش نشانی شهرک صنعتی جی به همراه ایستگاههای 15،7 ،4 ، 6 و 19 با پشتیبانی 2 دستگاه خودرو نردبان ، 5 دستگاه خودرو اطفائیه فوق سنگین و سنگین ، 1 دستگاه خودرو آبرسان و خودرو حامل دستگاه تنفسی به همراه مدیران مناطق 1 و4 عملیاتی و  افسران کشیک وقت ، توسط ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان راهی محل حادثه شدند .
 
محمد شریعتی افزود:  پس از رسیدن اکیپ و بررسی محل ، شاهد حریق نیمه سنگین در قسمت انبار  و تولید ساختمان سه طبقه کارخانه تولید نشاسته صنعتی بودند که بدلیل حرارت زیاد و دود ناشی از حریق و همچنین وجود مواد مشتعل در محل واحتمال سرایت حریق به دیگر نقاط بلافاصله اکیپهای عملیاتی جهت جلوگیری از گسترش حریق از چهار جهت نسبت به اطفاء محل اقدام نمودند.
 
وی ادامه داد : هم اکنون حریق اطفاء. و محل تحت کنترل است که  با توجه به کند سوزی نشاسته ، ماموران آتش نشانی در حال لکه گیری و پاک سازی محل با هدف یافتن آخرین شعله های آتش ، هستند .
 
شریعتی با تاکید بر اینکه ایمنی در کارخانه هایی که با مواد غذایی و مواد قابل اشتعال سر و کار دارند باید اولین اقدام قبل از هر فعالیتی باشد گفت  : لحظه ای بی احتیاطی می تواند فاجعه ای انسانی و مالی را بیافریند ، لذا کلیه کارکنان واحدهایی از این قبیل باید تمام جوانب احتیاط و ایمنی را کاملا رعایت کنند.
 
وی افزود : با توجه به وسعت و امکان سرایت حریق به دیگر نقاط ، این حریق می توانست خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد که با رشادت و سرعت عمل آتش نشانان اطفاء و تحت کنترل در آمد.
 
شریعتی گفت : این حریق خوشبختانه خسارت جانی نداشته  و علت این آتش سوزی و میزان خسارات هم اکنون توسط کارشناسان علت یابی حریق سازمان تحت بررسی است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.