اردبیل؛

بهره مندی بیش از 4 هزار یتیم از طرح اکرام ایتام در استان اردبیل

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: بیش از 4 هزار یتیم از اجرای طرح اکرام ایتام در استان اردبیل بهر مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی افزود: 4 هزار و 800 یتیم در استان اردبیل در قالب اجرای طرح اکرام ایتام از مساعدت‌های بیش از 10 هزار نفر خیر و حامی بهره‌مند هستند که برای اجرای این طرح 60 میلیارد ریال از خیرین استان کمک کرده اند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان توزیع سبد کالا با کمک و حمایت خیرین در نظر گرفته شده و امسال 8 هزار کیسه در اختیار موسسات و خیرین قرار داده شده تا در حد توان خود مواد غذایی و وسایل اولیه پخت غذا در آن قرار داده و به کمیته امداد تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اضافه کرد: امسال در ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ سفره افطاری بدون تشریفات در مساجد شاخص استان به ویژه مساجد روستایی مراسم با شکوهی برگزار خواهد شد و همچنین طرح توزیع غذای گرم با همکاری خیرین و نیکوکاران اجرا خواهد شد.

دشتی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در قالب این طرح تعدادی از مدیران استان به همراه خیرین با حضور در منزل خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند به دلجویی و عیادت از آنها خواهند پرداخت و مشکلات نیازمندان را برطرف خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین امسال طرحی با عنوان شوق دیدار اجرا خواهد شد که در آن خیرین با حضور در کمیته امداد با نیازمندان به صورت حضوری و چهره به چهره دیدار خواهند کرد.

دشتی گفت: غیر از طرح اکرام ایتام، طرح محسنین نیز برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود که هم اکنون یک هزار و 800 دانش آموز در این طرح تحت حمایت خیرین کمیته امداد هستند و یک هزار دانش آموز دیگر نیز نیاز به حامی دارند.

وی گفت: در استان اردبیل 5 هزار و 200 نفر دانش‌آموز و 800 نفر دانشجو مددجوی کمیته امداد وجود دارد که چشم یاری از سوی خیرین و نیکوکاران را دارند و امیدواریم خیرین در حد مقدور از این افراد حمایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.