اراک؛

درخشش تیم‌های پهپاد اراک در مسابقات ملی هوافضا + عکس

تیم‌های پهپاد دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب عنوان‌های برتر مسابقات ملی هوافضا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در  رقابت‌های هوافضای کشور که با حضور 80 تیم از دانشگاه‌ها و مراکز برتر سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تیم‌های پهپاد دانشگاه آزاد اسلامی اراک موفق به کسب عنوان‌های برتر شدند.

 نظام آبادی  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک  واستاد راهنمای تیم طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین این دانشگاه  گفت:در هفتمین مسابقات ملی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف که در چهار لیگ  برگزار شد، تیم شهید امینی دانشگاه آزاد اراک مقام اول لیگ گلایدر  هوا سر را از آن خود کرد و تیم آرچیتاس این دانشگاه در لیگ گلایدر  هدف زن  به مقام پنجم رسید و تیم آرچیتاس1 هم شایسته تقدیر و برتر این دوره از مسابقات شناخته شد.

نظام آبادی افزود : دانشگاه آزاداسلامی اراک از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت پهپاد در کشور به عنوان اولین واحد در دانشگاه های آزاد اسلامی آغاز کرد و تاکنون رتبه های مختلفی در مسابقات هوافضا در سالیان اخیر کسب کرده است.

این مسابقات اسفند 95 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و نتایج نهایی مسابقات بعد از چندین مرحله داوری اوایل خرداد 96  اعلام شد واز  رتبه های اول تا پنجم و تیم شایسته قدردانی شد و رتبه برتر فنی به تیم های دانشگاه آزاد اسلامی اراک رسید.

انتهای پیام / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.