اصفهان؛

راه اندازی گشت های ويژه مقابله با تظاهر به روزه خواری در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از راه اندازی گشت های ويژه مقابله با تظاهر به روزه خواری در انظار عمومي در تمامي كلانتری های اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن ياردوستي"  اظهار داشت: اصفهان شهر شهيدان و علماي بنام و پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي است و زيبنده نيست در چنين شهري شاهد تظاهر به روزه خواري در انظار عمومي باشيم.

وي افزود: در اين زمينه گشت هاي ويژه مقابله با تظاهر به روزه خواري از روز اول ماه رمضان در تمام كلانتري هاي سطح شهرستان فعال شده و اين گشت ها در سطح شهر به گشت زني پرداختند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه اقدامات اين گشت ها تا كنون فقط در حد تذكر بوده عنوان داشت: از امروز فعاليت واحدهاي مذكور تشديد مي شود و در صورت مشاهده هرگونه روزه خواري علني با متخلفان برخورد كرده و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي مي شوند.

سرهنگ ياردوستي از مسافران و بيماران كه قادر به گرفتن روزه نيستند هم خواست حرمت اين ماه را نگهداشته و از انجام روزه خواري در انظار عمومي خودداري كنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به حضور گردشگران خارجي در سطح شهر و اماكن تاريخي اصفهان اظهار داشت: پليس از راهنمايان تورها انتظار دارد كه موارد رعايت حرمت ماه رمضان را براي گردشگران متذكر شوند و زمينه اي را فراهم نمايند كه تا آنان نيز فضاي معنوي حاكم در اين ايام را در شهر مذهبي اصفهان با تمام وجود احساس كنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.