کرمانشاه؛

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه به سه دستگاه منحصر به فرد پزشکی

رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه از تجهیز این بیمارستان به سه دستگاه جید مدرن و منحصر به فرد پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه از تجهیز این بیمارستان به سه دستگاه جید مدرن و منحصر به فرد پزشکی خبر داد و گفت: این دستگاه ها شامل ً ام آر آی ً ، آنژیوگرافی بای پلین و دستگاه سی تی آنژیو 256 اسلایس است .

دکترعلی سروش  با بیان اینکه دستگاه 'آم ار ای' در غرب کشور وجود ندارد و دستگاه آنژیوگرافی بای پلین که در زمینه مشکلات عروق تمام اندام های بدن و نیز عروق قلبی به بیماران خدمت می کند، افزود: این 2 دستگاه به صورت ترک تشریفات از شرکت زیمنس خریداری می شود و اکنون در حال عقد قرارداد هستیم.
او همچنین از پیگیری برای خرید دستگاه 'سی تی آنژیو 256 اسلایس' خبر داد و گفت: این دستگاه در غرب کشور به عنوان تنها دستگاه به کار گرفته می شود و کاربری بسیار زیادی داشته که به عنوان مثال با دقت بسیار بالا بدون اقدام تهاجمی مشکلات عروق قلب را برای متخصص عیان کند.
رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه همچنین از احداث مرکز جامع سرطان در این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی حدود 30 درصد خبر داد و گفت: در رأس مرکز 2 فضای بونکر به منظور نصب 2 دستگاه رادیوتراپی در حال ساخت است و خرید دستگاه دوم رادیوتراپی بیمارستان هم با موافقت رییس دانشگاه در اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار خرید قرار دارد.
سروش بیمارستان امام رضا را تنها مرکز ارجاع سطح سه غرب کشور دانست و تجهیزات فوق تخصصی را برای آن ضروری اعلام کرد.
بیمارستان 714 تختخوابی امام رضا (ع) کرمانشاه در 11 طبقه سال 84 آغاز به کار کرده و یکی از مراکز تخصصی و فوق تخصصی مجهز منطقه غرب کشور محسوب می شود، بخش رادیوتراپی این بیمارستان هم با یک دستگاه در سال 87 راه اندازی شد.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار