توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد در اوایل نیمه دوم خرداد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در اوایل نیمه دوم خرداد ماه اعلام می‌شود.

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد از اوایل نیمه دوم خرداد ۹۶
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ اظهار کرد: بر اساس ضوابط تعداد ۸۷۸ هزار و ۲۵۳ داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۹۶ از جمله دانشگاه آزاد ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد ۴۳۰ هزار و ۴۹۱ نفر زن و ۴۴۷ هزار و ۷۶۲ نفر مرد هستند و همچنین ۷۱ هزار و ۷۲۵ داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در آزمون کدرشته امتحانی دوم نیز اعلام کرده‌اند.
 
وی عنوان کرد: با توجه به آمار داوطلبان ثبت‌نام کننده برای برگزاری آزمون تعداد ۹۴۹ هزار و ۹۷۸ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است و امتحان در ۲ نوبت صبح و عصر در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در ۱۳۲ کدرشته امتحانی برگزار شد.
 
توکلی تأکید کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان شرکت‌کننده به صورت کارنامه در اوایل نیمه دوم خرداد ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد. آن دسته از داوطلبانی که بر اساس ضوابط مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند بر اساس اطلاعیه‌ای که در این خصوص در روز ۲۰ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.
 
توکلی یادآور شد: داو‌طلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه دانشگاه آزاد که در مهلت مشخص شده به اطلاع متقاضیان می‌رسد به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و بر اساس اطلاعیه‌ها و دفترچه راهنمای انتخاب رشته مربوطه در آن سایت نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مربوطه اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
باشه
آخرین اخبار