نوروزی: تیم آینده ام را تا 2 هفته دیگر معرفی می کنم

مهاجم فصل گذشته نفت آبادان گفت: طی دو هفته آینده تیم جدیدم را معرفی می کنم.

رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص احتمال حضورش در تیم نفت آبادان اظهار کرد: من قراردادی یک ساله با نفت آبادان داشتم و این قرارداد اکنون به پایان رسیده است، در روزهای اخیر هیچ گونه مذاکره ای با مسئولان باشگاه نفت آبادان نداشته ام و همچنان منتظر تماس آنان هستم.

وی افزود: 2 پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ام و طی 2 هفته آینده تیم جدیدم را معرفی می کنم.

مهاجم فصل پیش تیم نفت آبادان در مورد عملکرد تیمش در لیگ شانزدهم گفت: با اینکه در فصل گذشته با مصدومیت بدی مواجه شدم اما می توانم بگویم در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل اول نادر دست نشان زحمات زیادی برای نفت آبادان کشید و در نیم فصل دوم فیروز کریمی توانست تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هر سه نماینده کشورمان شایستگی حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا را داشتند اما تنها تیم پرسپولیس توانست به مرحله بعد صعود کند. من برای شاگردان برانکو در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

نوروزی در پایان درباره تسویه حسابش با تیم نفت آبادان تصریح کرد: هنوز باشگاه نفت آبادان با بازیکنان تسویه حساب نکرده است، من تاکنون 58 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده ام و امیدوارم در روزهای آینده مطالبات باقی مانده خود را دریافت کنم.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار