آغاز هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان در تابستان خبر داد و گفت: اعزام دوره هفدهم پس از پایان امتحانات دانشجویان در تابستان انجام می شود.

آغاز هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان سال جاریمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان و قرعه‌کشی آن بعد از ماه مبارک رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پایان امتحانات دانشجویان در تابستان انجام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تاریخ دقیق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طریق سایت لبیک www.labbayk.ir و رسانه‌ها به اطلاع دانشجویان می‌رسد.
 
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:شانزدهمین دوره اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ۹۶ ادامه داشت و در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور راهی عتبات عالیات شدند.
 
زارع اضافه کرد: هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان سال جاری آغاز می‌گردد و تا آبان ماه ادامه دارد و عرفه و عاشورا از مناسبت هایی است که کاروان‌های دانشگاهی نیز در کربلای معلی حضور دارند.
 
وی پیرامون اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان یادآورشد: جلسات و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و با چند بانک در این خصوص رایزنی نموده ایم که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار