گوگل مسابقه برنامه‌نویسی برگزار می‌کند

شرکت گوگل قصد دارد برای ارتقا و تنوع اکشن‌های موجود، مسابقه‌ای بین برنامه‌نویسان برگزار کند و جوایز نفیسی هم برای آن در نظر گرفته است.

گوگل مسابقه برنامه‌نویسی برگزار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل در نظر دارد برای کسانی که در برنامه‌نویسی دستی دارند یک مسابقه برنامه‌نویسی راه بیاندازد. البته هدف اصلی گوگل از این کار، تأمین اکشن‌های مناسب و کارآمد است. اکشن به خدمات و امکاناتی گفته می‌شود که توسط دستیار گوگل ارائه می‌شود. برنامه‌ها یا اکشن‌های ارسالی که از سوی این شرکت تأیید شود ابتدا در google Home، Android و iPhone به کار گرفته خواهد شد. 
 
برای برنامه‌نویسانی که بهترین اکشن‌ها را برای دستیار گوگل طراحی کنند جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است. جایزه نفر اول، بلیط شرکت در کنفرانس I/O، مجوز ورود به دفاتر مرکزی گوگل و 10 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است. نفر دوم 7500 دلار و نفر سوم نیز 5500 دلار به همراه جوایز غیر نقدی دیگر دریافت خواهند کرد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید تا 31 آگوست 2017 (9 شهریور 1396) اکشن‌های طراحی‌شده را برای گوگل ارسال کنند. گوگل پس از بررسی و تأیید برنامه‌های ارائه‌شده، آنها را در مسابقه راه خواهد داد و در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی، اسامی برندگان اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali saberi
۰۲:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
اگه ......... بود شرکت میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
من اگه شرکت کنم حتما نفر اول میشم به همین دلیل شرکت نمی کنم البته از آخر بالاخره دانش کامپیوتر من خیلی بالاست می تونم کامپیوتر رو روشن خاموش کنم مگه کم چیزیه):
آخرین اخبار