خداحافظی بیت سعید از استقلال خوزستان + عکس

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با هواداران این تیم خداحافظی کرد و از جمع آبی ها جدا شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسن بیت سعید، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که در 2 سال اخیر عملکرد خوبی داشت و با این تیم در لیگ پانزدهم قهرمان شد از جمع آبی ها جدا گردید.

بیت سعید با ادامه مشکلات مالی استقلال خوزستان راه خروج باشگاه را در پیش گرفته تا پس از رحیم زهیوی دومین ضلع از مثلث هجومی آبی پوشان خوزستانی نیز از این تیم جدا شود.

بیت سعید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نمی دانم از کجا شروع کنم؛ از سختی هایی که کشیدیم یا از تعصب بچه های استقلال خوزستان؛ از حمایت هوادارانی که در گرما و سرمای خوزستان به ما روحیه می دادند تا دردهای خود را فراموش کنیم یا از بی توجهی مسئولان. ولی هیچ وقت نمک نشناس نبوده ایم؛ هر چه داریم از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانمان است و خدا را شکر تا حد توان خود کم هم نگذاشتیم. ولی هر آنچه بود، خوب و بدش گذشت که خاطره های آن تا زنده ایم در اذهانمان می ماند. تشکر ویژه ای دارم از عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی 2 مربی دوست داشتنی که خیلی برای بنده و فوتبال خوزستان زحمت کشیدند و همینطور از هوادارانمان که همه جوره ما را حمایت کردند. از باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانش که گفتنش واقعا سخت است خداحافظی می کنم. امیدوارم اگر بدی از بنده دیدند به بزرگی خودشان ببخشند.

خداحافظی بیت سعید از استقلال خوزستان + عکس
خداحافظی بیت سعید از استقلال خوزستان + عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار