زنجان؛

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی و مکتوب

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی و مکتوب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززنجان؛نیک بخش افزود : جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که از نوزدهم فروردین لغایت یکم تیرماه همزمان با سراسر کشور اجرایی میشود.

وی با اعلام اینکه فراخوان این جشنواره در راستای ترویج رضوی و فرهنگ کتابخوانی منتشر شده است،بیان کرد: اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش کتابخوانی، شناسایی و معرفی تولیدکنندگان کتاب های فرهنگ رضوی و کمک به انتشار آن به عنوان اهداف این جشنواره اعلام شده است.

نیک بخش بابیان اینکه مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه است و 20 تیر آثار داوری می شود،خاطر نشان کرد : این جشنواره در سه موضوع امام رضا(علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت شاهچراغ و در سه رده سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال در استان 20 هزار نفر شرکت کنند،اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان سال گذشته در سطح کشور 250 هزار نفر و در زنجان هشت هزار نفر بوده است.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی می توانند علاوه بر روش مکتوب با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان سوالات و فایل پی دی اف کتابها را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت برگزار می شود .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.