بهره برداری از سنگ شکن شهرداری وحدتیه

مجموعه سنگ‌شکن و کارگاه تولیدی مصالح ساختمانی شهرداری وحدتیه استان بوشهر روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از سنگ شکن شهرداری وحدتیه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهردار وحدتیه در حاشیه این آیین با بیان اینکه افتخار می کنیم که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری توانستیم این مجموعه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم و گامی بلند در توسعه و اشتغال مملکت عزیزمان برداریم، اظهار داشت: عملیات اجرایی مجموعه سنگ شکن شهرداری وحدتیه با تملک 84 هکتار معدن کوه های حومه شهر برازجان و دالکی با مصوبه شورای اسلامی این شهر در سال 94 آغاز شد.

عبدالحمید صفایی افزود: با همت متخصصان و کارشناسان شهرداری وحدتیه و شهرستان دشتستان امروز به لطف خدا توانستیم این سنگ شکن را با ظرفیت تولید روزانه یکهزار تن انواع مصالح ساختمانی به بهره برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح 34 میلیارد ریال با استقرار همه تجهیزات فنی و ماشین آلات لازم سرمایه گذاری شده است.

شهردار وحدتیه با تاکید بر اینکه این سنگ شکن امکان تولید چهار نوع محصول از انواع ماسه و سرند و سنگ را دارد، تصریح کرد:

صفایی گفت: در این مجموعه 24 نفر بصورت مستقیم و 30 نفر نیز بصورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ضمن تقدیر از شهردار وحدتیه در راه اندازی مجموعه سنگ شکن گفت: شهردای وحدتیه در کنار راه اندازی سنگ شکن برای تکمیل این پروسه احداث و استقرار یک کارخانه آسفالت را نیز برنامه ریزی کند. 
 
سید محمدحسن باستی افزود: هر گونه کمک وحمایت لازم برای توسعه این مجموعه در زمینه ارائه تسهیلات و ماشین آلات توسط مجموعه استانداری بوشهر انجام خواهد شد.

ارسلان زارع فرماندار دشتستان نیز با اشاره به اینکه این شهرستان دارای بیشترین شهر درسطح استان است ،حمایت و توجه به توسعه عمران شهرهای دشتستان را از اولویت های مهم این شهرستان خواند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.