دبیرکل ورزش و جوانان استان لرستان؛

سالن سرپوشیده دومیدانی خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: سالن سرپوشیده دو میدانی خرم‌آباد امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عزیزپور ظهر امروز در جلسه توسعه و شورای برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: در بخش ورزش اعتبارات شناور و متفرقه کشور ۴۷۵ میلیارد تومان بوده که سهم استان لرستان ۱۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده هفت درصد اعتبار مصوب شده را دریافت کردیم، اما در حوزه تحقیق توانستیم شش میلیارد و ۹ میلیون تومان معادل ۴۱ درصد اعتبارت را از مرکز کسب کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: کل اعتبارت ۴۷۵ میلیارد تومان بود که حسب سهمی که برای دستگاه مشخص‌شده بود اداره کل ورزش و جوانان استان توانست ۳. ۱ دهم درصد از این منابع را جذب کند.

وی در رابطه با ساخت مجموعه ورزشی کمالوند خرم‌آباد نیز بیان کرد: کار ساختمانی این مجموعه ورزشی به اتمام رسیده و محوطه‌سازی آن در دست انجام است.

عزیزپور افزود: طرح مجموعه ورزشی کمالوند پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشته است و تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و بنا است امسال در هفته دولت سالن سرپوشیده دومیدانی آن به بهره برداری برسد.

وی افزود: زیرساخت‌های موردنیاز مجموعه ورزشی کمالوند (برق، گاز، آب) هنوز فراهم نشده است و، چون این طرح ملی تعریف‌شده است متأسفانه در استان اعتباری برای تأمین این زیرساخت‌ها لحاظ نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در رابطه با روند ساخت ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شهرستان خرم‌آباد، گفت: متولی ساخت این طرح وزارت راه و شهرسازی است و بنا بود امسال در دهه فجر به بهره برداری برسد، اما با توجه به اینکه هیچ اعتباری تخصیص نیافته است بعید می‌دانیم که در این تاریخ به بهره‌برداری برسد.

بازوند استاندار لرستان در این جلسه در رابطه با رفع مشکل زیرساختی مجموعه ورزشی کمالوند مصوب کرد تا معاون عمرانی استاندار لرستان جهت حل‌وفصل مشکل اقدام لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار