کرمانشاه؛

برنامه ریزی توسعه ورزش در همه شهرستانها

استاندار کرمانشاه گفت: امسال ورزش استان باید در تمامی حوزه ها از ورزش های عمومی گرفته تا ورزش قهرمانی، بانوان و... موفق‌تر از سال گذشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رازانی در دیدار با مسئولان هیات های ورزشی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در تندرستی جامعه اظهار کرد: اهمیت توجه به ورزش از بدیهیات است.

رازانی با اشاره به برنامه ریزی در راستای حامی ورزشکاران و هیئت های ورزشی کردن دستگاه ها و ادارات استان تصریح کرد: تاکنون در این حوزه کمتر موفق بوده ایم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه سابقه ورزشی خیلی خوبی دارد، یادآوری کرد: این استان همواره در برخی از رشته های ورزشی دارای آوازه بوده است.

رازانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برنامه های گسترده تری برای ورزش استان داشته باشند،افزود: جوانان کرمانشاهی همواره غیرتمندانه و متکی بر فرهنگ دینی و ملی سکوهای قهرمانی را فتح کرده اند.

رازانی سپس با تاکید بر اینکه کارنامه یک و نیم سال گذشته استان به اندازه نمره ۲۰ قابل دفاع نیست، اظهار کرد: با این حال کارهای خوبی نیز با همکاری استانداری در استان مثل برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی انجام شده که مایه افتخار استان بوده است.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه نشاط ایجاد شده در استان و حتی کشور در جریان برگزاری مسابقات جهانی کشتی و اظهار نظر رهبری و رئیس جمهور برای برگزاری این مسابقات را قابل توجه عنوان کرد.

رازانی اشاره ای هم به دهکده المپیک کرمانشاه داشت و با بیان اینکه سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی این مجموعه در استان ویژه خواهد بود، تاکید کرد: دهکده المپیک کرمانشاه را باید به سرانجام بهتری برسانیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش در همه شهرستان ها را در برنامه داریم، افزود: باید به سمتی برویم که هر روستای استان حداقل یک مجموعه ورزشی داشته باشد و این کار را از روستاهای با جمعیت بالا آغاز خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: حدود ۷۷ روستای بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت در این استان داریم که باید توسعه امکانات ورزشی در حد ایجاد یک زمین فوتبال را در این روستاها داشته باشیم.

رازانی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی مجمع خیرین ورزشی اظهار کرد: راه اندازی این مجمع خواهد توانست در توسعه ورزش استان اثرگذار باشد، کما اینکه این اتفاق در حوزه مدرسه سازی رخ داده و شاهد اثرات مثبت آن در استان بوده ایم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شورای ورزش استان باید به طور منظم تشکیل شود، اظهار کرد: امسال ورزش استان باید در تمامی حوزه ها از ورزش های عمومی گرفته تا ورزش قهرمانی، ورزش بانوان و... از سال گذشته موفق‌تر باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار