تبریز؛

انجام 3260 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت تاکنون بیش از 3 هزار و 260 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در سطح استان انجام داده و در طول سال گذشته نیز بیش از 170 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب از جنس پلی‌ایتلن دوجداره اجرا کرده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته و باکوشش شبانه‌روزی پرسنل خدوم کارهای ارزنده‌ای در بخش فاضلاب در شهرهای استان به انجام رسیده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی افزود: این شرکت در پایان سال 95 حدود 60 درصد جمعیت شهری در سطح استان با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 680 هزار نفر را تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار داده و با واگذاری  بالغ بر 65 هزار و 540 فقره انشعاب جدید فاضلاب  در سال 95 به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات فاضلاب با آحاد به 691 هزار و 695 فقره می‌رسد که این رقم نسبت به متوسط کشوری رشد قابل توجهی را در استان نشان می‌دهد.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آنها اجرا می‌شود، گفت: این شرکت تاکنون بیش از 3 هزار و 260 کیلومتر لوله‌‌گذاری فاضلاب در سطح استان انجام داده و در طول سال گذشته نیز بیش از 170کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب از جنس پلی‌اتیلن دوجداره اجرا کرده است.
 
وی افزود: بیش از 91 کیلومتر این لوله‌گذاری در کلان‌شهر تبریز بوده و بقیه در سایر شهرهای استان اجرا شده است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.