آمادگی کامل اورژانس قم جهت پوشش امدادی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

اورژانس قم جهت پوشش امدادی کاروان اعزامی از قم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در آمادگی کامل به سر می برد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد رضا حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم روز پنجشنبه گفت: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرکزفوریت های پزشکی استان قم برنامه های خاصی جهت پوشش امدادی را در این روز در دستور کار دارد.

وی افزود:دراین راستا و پس ازجلسات متعدد استانی و سازمانی  و با درنظر گرفتن این مهم که مقرر است جمعیتی بالغ بر۲۵۰۰۰ نفرازشهروندان قمی درعصرروز ۱۴ خرداد به مرقدمطهرحضرت امام(ره) اعزام شوند اورژانس ۱۱۵ درکناردیگردستگاه های امدادی وبه عنوان مسئول و متولی اصلی در این حوزه در سه بخش ارائه خدمت وپوشش خواهد داشت .


حسنی ادامه داد: جهت پوشش امدادی همراه با کاروان، تعداد۹دستگاه امبولانس اورژانس۱۱۵ همراه با پرسنل مجرب و تجهیزات کامل پزشکی و درمانی  و۱دستگاه خودرو فرماندهی به توالی و از ساعت ۱۵:۰۰همراه با اتوبوس های اعزامی از قم و از محل عوارضی به مرقدامام(ره)اعزام خواهندشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: پوشش امدادی درمسیراعزام شامل تعداد ۵ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نیز در مسیر رفت اتوبان قم به تهران و به ازای هر ۱۵ کیلومتر در کنار جاده در زمان رفت کاروان اعزامی و نیز در پایان مراسم و در زمان برگشت اتوبوس ها مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به پوشش امدادی در مرقد مطهر امام(ره ) بیان کرد: طبق برنامه ریزی آمبولانس های اعزامی از قم همراه با آمبولانس های دیگر استان ها در مرقد مطهر امام تحت مدیریت و فرماندهی واحد اورژانس کشور تا پایان مراسم خواهند بود و کلیه ماموریت های فوریتی احتمالی از زمان شروع تا پایان مراسم سالگرد را پوشش خواهند داد.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: ضمنا با پیش بینی حضور برخی کاروان ها و اتوبوس های دیگر شهر پس از مراسم در قم برنامه خاصی نیز جهت استقرار آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهرحضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.


وی اظهار کرد:همچنین اتوبوس امبولانس اورژانس با استقرار در عوارضی در طول زمان برگزاری مراسم و نیز بالگرد اورژانس(اورژانس هوایی) نیز تا زمان غروب افتاب اماده انجام هرگونه ماموریت احتمالی درمسیرها وجاده های استان خواهد بود.

ضمن اینکه جهت پوشش امدادی این مراسم از آمبولانس ها و نیروهای رزرو و خارج از شیفت اورژانس استفاده شده تا ارائه خدمات معمول وبه هنگام فوریتی واورژانسی به شهروندان عزیز همچون گذشته وب ه بهترین صورت و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.