شیراز؛

انتشار بیش از 50 اثر فاخر در حوزه ایثار و شهادت

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید فارس از انتشار بیش از 50 عنوان کتاب فاخر در حوزه ایثار و شهادت از سوی این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید فارس گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنری به‌ویژه چاپ کتاب در حوزه ایثار و شهادت، در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد است.
 
محمدی با بیان اینکه در امور فرهنگی بیشترین علاقه وی به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است، افزود: کمیته تألیف کتاب بنیاد شهید و امور ایثارگران متشکل از نویسندگان برجسته و استادان دانشگاه در زمینه چاپ اثرهای فاخر، عزم جدی داشته و با حساسیت خاصی این موضوع را پیگیری می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تابه‌حال بیش از 50 عنوان کتاب فاخر در حوزه ایثار و شهادت از سوی بنیاد چاپ‌شده است، ادامه داد: آخرین کتاب فاخری که اخیراً به چاپ رسید، اثر اکبر صحرایی نویسنده برجسته کشور به نام کوشک زلزله بود که با حمایت کامل معاونت فرهنگی بنیاد به انتشار انبوه رسید.
 
محمدی با بیان اینکه در ایجاد اثر فاخر، از صفرتا صد هزینه‌ها را بنیاد تقبل می‌کند، تصریح کرد: یکی دیگر از آثار ماندگار ما کتاب فرهنگ اعلام شهدای استان فارس بود که 10 سال روی آن کار شده و یکی از آثار فاخر در حوزه کتاب است که به‌عنوان یک مرجع در سال‌های آینده استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار