لرستان؛

برگزاری ۱۵ محفل قرآنی در قالب کاروان سفیران نور در لرستان

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، از برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم، ویژه ماه مبارک رمضان در استان، با حضور دو تن از قاریان بین‌المللی کشور و یک نفر حافظ بین‌المللی قرآن، خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن‌کریم، از شنبه ۱۳ خردادماه، تحت عنوان کاروان «سفیران نور»، با برگزاری دو محفل انس با قرآن در یک روز، آغاز می‌شوند، گفت: اولین محفل انس با قرآن‌کریم شنبه، ۱۳ خردادماه بعد از نماز ظهر و عصر در شهر معمولان پلدختر و دومین محفل انس با قرآن‌کریم، قبل از نماز مغرب و عشاء در شهرستان دوره‌چگنی بخش شاهیوند، روستای چم‌پلک، برگزار می‌شود.

احمدی افزود: روز یک‌شنبه، چهاردهم خردادماه نیز بعد از نماز ظهر و عصر، محفل انس با قرآن در مسجد پیامبراعظم (ص) بخش فیروزآباد شهرستان سلسله و بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآن در مسجد سیدالشهداء (ع) شهرستان دلفان، برگزار می‌شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به این‌که در برگزاری محافل انس با قرآن از قاری بین‌المللی حسین رستمی، بهره گرفته می‌شود، اظهارکرد: روز دوشنبه، ۱۵ خردادماه، بعداز نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآنی در شهرستان ازنا و قبل از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآنی در مصلی شهرستان دورود برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: روز سه‌شنبه، ۱۶ خردادماه، نیز بعداز نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآنی در مسجد جوادالائمه (ع) منطقه فلک‌الدین شهرستان خرم‌آباد و قبل‌از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآنی در مسجدالنبی (ص) شهرک شهید رجایی شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

احمدی افزود: همچنین روز چهارشنبه، ۱۷ خردادماه، بعد از نماز ظهر و عصر، محفل انس با قرآنی در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، با اشاره به این‌که این محافل انس با قرآن کریم با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان، برگزار می‌شود، افزود: زمان و مکان برگزاری ادامه محافل انس با قرآن کریم، متعاقباً اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: این محافل با حضور قاریان بین‌المللی مسعود صیاف‌زاده و حسین رستمی و حافظ کل قرآن کریم، علیرضا لو، در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار