اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) در آذربایجان غربی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با محوریت تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابا زاده اظهار داشت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در استان آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های سالروز ارتحال امام (ره) و ۱۵ خرداد در شهرستان ارومیه در ۱۱ مسجد محوری این شهرستان که ۲ مورد آن نیز مربوط به مساجد اهل تسنن است برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: امسال با توجه به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی با ماه مبارک رمضان اعزام به حرم مطهر امام خمینی (ره) را نخواهیم داشت و تمام تلاش‌ها در این راستا خواهد بود که در سطح استان برنامه هایی در جهت تبیین شخصیت و اندیشه‌های امام برگزار شود.

وی برگزاری همایش‌های مختلف تبینی و فرهنگی، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در راستای شناخت اندیشه و رهنمودهای حضرت امام (ره) نسبت به جوانان، برگزاری حلقه‌های معرفتی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه آثار و کتب حضرت امام (ره) را از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های مراسم بزرگداشت ایشان و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد در استان عنوان کرد.

حجت الاسلام بابازاده با اشاره به سخنرانان مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در ارومیه نیز اعلام کرد:در این برنامه‌ها از حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و نیز استاندار آذربایجان غربی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.