یزد؛

انتقال مکتب سیاسی امام راحل به جوانان و نسل های آینده

امام جمعه ابرکوه گفت: امروز وظیفه داریم مکتب سیاسی امام راحل را به عنوان میراث پربهای امام (ره) به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه باگرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) و شهدای 15خرداد اظهارکرد: امروز وظیفه داریم مکتب سیاسی امام راحل را به عنوان میراث پربهای امام (ره) به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه از برگزاری آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در روز چهارده خرداد در مسجد جامع خبرداد و آحاد مردم ابرکوه را برای شرکت در این آیین و تجدید پیمان با آرمان های بلند امام (ره) دعوت کرد.

امام جمعه ابرکوه گفت:امروز همه دنیا اذعان دارد که امام خمینی (ره) با نهضت خود آرمان دیرین تمام مصلحان گذشته را تحقق بخشید.

وی همچنین با تبیین اوضاع منطقه  افزود: تروریست مولود افکار وهابّیت است که حامیان آن با باج دهی به آمریکا و سرازیر کردن ثروت و پول بیت المال مردم عربستان به جیب امریکا برای خرید تسلیحات، بزرگترین خوش خدمتی را به اربابان خود می کنند.

 حجت الاسلام حسینی بابیان اینکه حکام سعودی سرانجامی جز هلاکت ندارند و ستاره بختشان در حال افول است، تصریح کرد: جنایات فجیع آل خلیفه در بحرین ناقوس مرگ این حکومت پوسیده و ارباب سعودیش را به صدا درآورده و به لطف خدا مقاومت ملت بحرین و یمن با وعده قران به پیروزی مستضعفان همراه می شود.

حسینی با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) افزود: این بانوی مکرمه در عصر جاهلیت متولد شد اما هرگز اوصاف مردم زمانش را نداشت و در آن زمان به سیدة زنان قریش معروف بود.

شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.