در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجرای برنامه هایی با محوریت سبک زندگی امام خمینی(ره) در مدارس

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از ارائه برنامه هایی ویژه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مدارس خبر داد.

اجرای برنامه هایی با محوریت سبک زندگی امام خمینی(ره) در مدارس
مهدی علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه دانش آموزان در ایام امتحانات هستند پیش از این دوران برنامه ریزی ها لازم در استان های سراسر کشور با این هدف انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، پیش از آغاز امتحانات برای دانش آموزان پیام های خاصی متناسب با وی‍ژگی روز ارتحال آماده شدکه در این روزها قبل از آغاز امتحان ارائه می شود.
 
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: علاوه بر این پیام های کوتاه، جزوات و نشریاتی از پیش تنظیم شده که به دانش آموزان ارائه می شود تا با سیره امام خمینی(ره) بیشتر آشنا شوند.
 
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در ستاد ارتحال حضور داشته و اطلاع رسانی های لازم برای دانش آْموزان را درنظر داشته و این روزها که در آستانه این روز هستیم،‌کارهای برنامه ریزی شده اجرایی می شود.
 
علی اکبرزاده اظهار کرد:‌ علاوه بر این برنامه ریزی ها نمایشگاه هایی با محوریت سبک زندگی امام خمینی(ره) نیز در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار