مدیرعامل باشگاه نفت آبادان:

اگر نفت آبادان را چشم نزنند رتبه مان تک رقمی می شود

عیسی زاده گفت: گر برخی افراد، تیم ما را چشم نزنند رتبه ای تک رقمی در جدول لیگ هفدهم کسب می کنیم.

علی عیسی زاده  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیش بینی اش از جایگاه فصل آینده تیم نفت آبادان در جدول رده بندی لیگ برتر اظهار کرد: اگر برخی تیم ما را چشم نزنند رتبه ای تک رقمی در جدول لیگ هفدهم کسب می کنیم و نتایج به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته در انتظار نفت آبادان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اردوی داخلی تیم نفت آبادان گفت: بزودی اردویی چند روزه را در یکی از شهرهای سرعین، کردان یا بروجرد برگزار می کنیم و تمرینات تیم نیز از روز شنبه بیستم خرداد آغاز می شود.

عیسی زاده در مورد عملکرد تیم نفت آبادان در نقل و انتقالات تصریح کرد: در روزهای اخیر  حضور بازیکنانی همچون جاسم کرار، داوود نوشی صوفیانی، وحید اسماعیل بیگی، امید جهانبخش، مرتضی اسدی، فرید بهزادی کریمی، مهرداد جماعتی و آگوستو سزار در نفت آبادان نهایی شده است و قرارداد بازیکنانی مثل حسین بغلانی، علی عبدالله زاده و مسلم مجدمی نیز تمدید شده است.

وی درباره اختیار کامل کادرفنی نفت آبادان در انتخاب بازیکنان اظهار داشت: به طور کلی انجام تمام امور فنی تیم از جمله انتخاب بازیکنان برعهده کادرفنی است و ما به هیچ عنوان در بحث فنی دخالت نمی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در پایان گفت: بازیکنانی که از باشگاه صنعت نفت طلب دارند نگران پرداخت مطالبات خود نباشند، حساب همه بازیکنان و مربیان فصل گذشته به طور کامل تسویه خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار