یزد؛

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

فراخوان هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان یزد اعلام شد.

دوست فاطمی ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ برای شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به این نکات توجه نمایید: ابتدا فراخوان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از سایت دریافت نموده و با دقت مطالعه نمایید و جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی ابتدا کتاب ها را مطالعه کرده و آماده پاسخگویی شوید.

دوست فاطمی ها افزود:  برای رده سنی کودکان لازم است نقاشی مربوط به مسابقه اسکن شده و یا عکس آن را در قسمت مشخص شده بارگذاری نمایید. در صورتی که کودکان به قصه گویی، معرفی کتاب و یا خواندن بخشی از کتاب پرداخته اند، لازم است فایل ویدیویی را با هشتگ #کتابخوانی_رضوی به شناسه  recive_ketabclip@   ارسال کنند.

وی اشاره کرد: فهرست کتاب ها بر اساس رده سنی به شرح  شامل کتاب 10 قصه از امام رضا علیه السلام برای بچه ها  برای متولدین 1385 تا 1392 (ویژه کودکان 4 تا 11 سال)کتاب ماه غریب من  برای متولدین 1379 تا  1384 (ویژه نوجوانان 12 تا 17 سال)کتاب امام رضا علیه السلام و زندگی  برای متولدین  1378 به قبل (ویژه جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا کتاب مهارت های زندگی در سیره رضوی  برای متولدین  1378 به قبل (ویژه جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا) کتاب بانوی ملکوت  برای متولدین  1378 به قبل (ویژه جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا کتاب چلچراغ شیراز  برای متولدین  1378 به قبل (ویژه جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا  است.

دوست فاطمی ها اشاره کرد : علاقمندان می توانند برای کسب  اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب‌ها، به سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد به آدرس www.yazdpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار