اراک؛

روزهای14 و15 خرداد محورهای استان مرکزی محدودیت های ترافیکی ندارند

جانشین پلیس راه استان مرکزی گفت: با وجود افزایش حجم ترافیک در روزهای 14و15 خرداد،محورهای این استان محدودیت ترافیکی ندارند.

روزهای14 و15 خرداد محورهای استان مرکزی محدودیت های ترافیکی ندارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ امیدی جانشین پلیس ره استان مرکزی با بیان اینکه  در ایام 14 و 15 خرداد به دلیل تردد زائران حرم مطهرامام(ره) با افزایش آمدو شددر محورهای استان مرکزی مواجه هستیم گفت:با این حال  محورهای استان مرکزی  محدودیت های ترافیکی  ندارند .

سرهنگ امیدی  با  اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه استان مرکزی در طول شبانه روز در جاده های استان مرکزی حضور دارند ،از رانندگان خواست  ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی ، با پلیس راه  همکاری کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد :کمربند ایمنی را حتما ببندندو از عجله و شتاب،رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ و استفاده  از تلفن همراه د رحین رانندگی  خود داری کنند.
 
 استان مرکزی در مسیر شاهراه کشور قرار گرفته و بیشتر مسافرانی که قصد سفر از شرق به غرب و شمال به جنوب کشور را دارند از این استان می گذرند.

انتهای پیام / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.