ساری،

پوشش 7 عملیات امدادی و اطفایی در 2 روز

آتش نشانان بابل در 2 روز 7 عملیات امدادی و اطفایی را پوشش دادند.

ذکریا نتاج سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته، نیروهای این سازمان با انجام 7 عملیات شیفت های کاری خود را به پایان رساندند.

وی با بیان اینکه دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل در چندین عملیات شخصا حضور داشت و بر کار تیم عملیاتی نظارت کرد، افزود: در دو روز گذشته ماموران آتش نشانی این سازمان به سه عملیات که مربوط به واژگونی خودرو بوده، اعزام شدند که متاسفانه در این حوادث یک نفر جان باخت و دو نفر مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در دو حادثه اول که شب پنجشنبه اتفاق افتاد، دو خودرو دچار انحراف و واژگونی شدند که نیروهای سازمان با حضور به موقع در این دو حادثه به ایمن سازی محل پرداختند.

ذکریا نتاج افزود: حادثه دیگر مربوط به سقوط خودرو از پل رو گذر روستای ارمک بود که دیشب اتفاق افتاد که نیروهای آتش نشانی با حضور به موقع خود توانستند محل حادثه را ایمن سازی کنند.

وی گفت: ساعت 22:40 دیشب آتش نشانان با حضور در روستای دریکنده، حریق یک منزل مسکونی را اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل اطفا آتش سوزی ضایعات در خیابان شریعتی، آتش سوزی نیزار در جاده بابل به قائمشهر و حریق زمین خالی به نشانی بلوار میرزاکوچک خان را از دیگر عملیات انجام شده آتش نشانان این سازمان در دو روز گذشته نام برد.

ذکریانتاج با اشاره به عدم روشنایی و دید کافی به هنگام تردد شبانه در کنارگذر جنوبی بابل و روزهای گرم پیش رو از همه همشهریان خواست تا با رعایت نکات ایمنی از خسارتهای احتمالی جانی و مالی خود بکاهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار