لرستان؛

فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان سلسله

رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: حدود سه هزار ورزشکار در این شهرستان به فعالیت ورزشی مشغول هستند که تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از آنان سازمان یافته هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدادادی گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی شهرستان سلسله ۳۲ سانتی متر مربع است که پایین‌تر از میانگین استانی است، اما با بهره برداری از طرح‌های در دست اجرایی که در شهرستان وجود دارد میزان این سرانه افزایش خواهد یافت.
 
وی با بیان اینکه شهرستان سلسله در حال حاضر فاقد سالن چند منظوره برای مسابقات است، افزود: طرح سالن ورزشی چندمنظوره مسابقات شهرستان سلسله که در بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شد هم اکنون دارای ۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.
 
خدادادی گفت: این طرح ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا داشته و ظرفیت ۲ هزار نفر تماشگر را دارد و پس از بهره برداری تمامی رشته‌های توپی و سالنی را در شهرستان پوشش خواهد داد.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در زمینه ورزش‌های توپی سالنی دارای استعدادهای خوبی است، افزود: برآورد کلی اعتبار مورد نیاز برای این طرح حدود ۷۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین، مرحله به مرحله عملیات اجرایی آن پیش خواهد رفت.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار