اهواز؛

برگزاری سالروز رحلت امام خمینی(ره) در اندیمشک

فرماندار اندیمشک از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری سالروز رحلت امام خمینی(ره) در اندیمشکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: امام خمینی(ره) سرچشمه خوبی‌ها بوده و این امام راحل با تکیه بر اراده مردم و شجاعت و شهامت منحصر به فرد خود، پایه‌های حکومت طاغوت را در کشور برچید و نظام اسلامی را در کشور پایه گذاری کرد.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی با تکیه بر خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری، در اوج صلابت و عزت خود قرار دارد و نقشه‌های دشمنان انقلاب برای تضعیف کشور در عرصه‌های مختلف مطابق با این خط مشی با شکست مواجه و اقتدار ایران بیش از هر زمانی در عرصه داخلی و برون مرزی طنین انداز شده است.

جهانگیری اذعان کرد: به همین جهت ما باید بیش از هر زمانی تبیین و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت و سبک زندگی اسلامی و گفتمان انقلاب را در تمام عرصه‌ها مورد توجه قرار دهیم و از ایام ماه مبارک رمضان و سال روز قیام 15 خرداد و رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بهترین بهره را ببریم.

فرماندار شهرستان اندیمشک اظهار داشت: ما در صورت توجه به این گفتمان ضمن تبیین مناسب روحیه ولایت‌مداری اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان را با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران اسلامی آشنا و زمینه عزت و اقتدار داخلی را بیش از گذشته برای کشور در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی خود فراهم می‌کنیم.

وی افزود: به همین جهت و با توجه به نقش ممتاز و منحصر به فرد شهرستان یک هزار شهید اندیمشک در عرصه بیداری و مقاومت اسلامی، ویژه برنامه‌های مختلفی در این شهرستان طراحی و به اجرا می‌رسد تا سرزمین حماسه ساز شش مهر و چهار آذر بیعتی مجدد با راه و منطق امام راحل و مقام معظم رهبری داشته باشد.

پیمان جهانگیری تصریح کرد: یکی از این ویژه برنامه‌ها، آیین گرامی داشت ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است که این مراسم  چهاردهم خرداد ماه ساعت 10 صبح و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد محمدی شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: هم چنین ویژه برنامه‌های مختلف دیگری در شهرستان به مناسبت سال روز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و با همکاری بخش‌های مختلف شهری و روستایی طراحی و به اجرا می‌رسد تا با اجرای ویژه برنامه‌های نوین، یاد و خاطر و راه امام راحل بیش از گذشته تبیین و معرفی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.