۱۵ تیم داخلی و خارجی در قم با یکدیگر سرشاخ می‌شوند/ نماینده فدراسیون به قم سفر می‌کند

رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور ۱۱ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی در مسابقات بین‌المللی جام یادگارامام به میزبانی استان قم خبر داد.

۱۵ تیم داخلی و خارجی در قم با یکدیگر سرشاخ می‌شوند/ نماینده فدراسیون به قم سفر می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محسن وزیری رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی درباره راهکارهای مشارکت در میزبانی جام بین‌المللی یادگار امام با حضور رئیس فدراسیون و استاندار قم برگزار شد.

وی افزود: این جلسه تن‌ها با موضوعیت رایزنی بوده و در روز سه‌شنبه نماینده فدراسیون کشتی به‌منظور بازدید از امکانات رفاهی و محل برگزاری مسابقات به قم سفر خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقات در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان و در رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.

وزیری با اشاره به اینکه برگزاری این سطح مسابقات هزینه بالایی دارد، عنوان کرد: اهالی ورزش می‌دانند برگزاری مسابقه بین‌المللی در یک استان بسیار کار دشواری است، ولی ما سعی داریم این جام یادگارامام (ره) را پس از گذشت ۷ سال به قم بازگردانیم.

وی در مورد حمایت‌های متولیان برگزاری جام، بیان کرد: تاکنون برخی ادارات و نهاد‌ها وعده مساعدت داده‌اند و اداره کل ورزش تا به امروز حمایت بسیار زیادی در امر میزبانی به هیئت کشتی استان کرده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: استان قم در روز هفتم تیرماه در حالی شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان خواهد بود که ۱۱ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

وزیری خاطرنشان کرد: یکی از تیم‌های داخلی حاضر در مسابقات از استان قم خواهد بود و من از تمامی همشهریان دعوت می‌کنیم در این روزبه ورزشگاه بیایند و کشتی گیران قمی را حمایت کنند.


منبع تسنیم 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.