اصفهان؛

تجلیل از 9 دانش‌آموز فعال فریدنی جهت بهینه‌سازی مصرف برق

رییس اداره برق شهرستان فریدن گفت: از 9 دانش‌آموز فعال فریدنی در زمینه بهینه‌سازی و همکاری در رعایت الگوی مصرف برق تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی بهرامیان  اظهار داشت:به همراه کارشناس مدیریت مصرف با حضور در 3 مدرسه حضرت معصومه(ع)، امام سجاد(ع) و صداقت داران ضمن سخنرانی در مورد مدیریت مصرف و راهکارهای صرفه‌جویی از 9 نفر از دانش‌آموزان این مدارس به دلیل همکاری و رعایت الگوی مصرف بهینه برق تجلیل شد.

وی افزود: سال گذشته با حضور در مدارس سطح شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دانش‌آموزان خواسته شده بود با توجه به آموزش‌های ارائه شده، رعایت الگوی مصرف بهینه در منازل خود را اجرایی کنند و نهایتاً با بررسی مصارف منازل آن‌ها طی دوره‌های متوالی دانش‌آموزان مذکور کاهش مصرف برق در منازل خود و بهای برق مصرفی را داشتند که از این رو از آنان تقدیر شد.

رییس اداره برق فریدن با اشاره به نشر و پیاده‌سازی فرهنگ مصرف بهینه برق در این شهرستان گفت: در این زمینه، جلسه توجیهی به منظور اطلاع‌رسانی طرح‌های مدیریت مصرف به ویژه طرح‌های ویژه مشترکان اداری و دیماندی و سلول‌های خورشیدی جهت مسؤولان پایگاه‌های بسیج ادارات سطح شهرستان در سالن جلسات امور برق شهرستان فریدن برگزار شد و آموزش‌های لازم در این خصوص نیز در قالب پاورپوینت به حاضران در جلسه ارائه شد.

وی بهینه‌سازی مصرف انرژی را وظیفه‌ای ملی و اخلاقی دانست و با اشاره به مزایای طرح‌های مذکور، از عموم مردم خواست تا آموزش‌های لازم در این زمینه را از کلاس‌های توجیهی مدیریت برق شهرستان و رسانه‌ها دنبال کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.