آسمانخراشی که با طعنه فرو ریخت +مصاحبه

ستاره بسکتبال ایران این روزها دلش از زمین و زمان پر است تا حدی که در آستانه فروریزی کامل در اوج آمادگی است.

به گزارش خبرنگارحوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اردوی تیم ملی بسکتبال به منظور آمادگی رقابت های دوستانه با تیم چین از روز 12 خرداد در تالار آزادی آغاز شد و تا 21 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 مهران حاتمی،سرمربی تیم ملی کشورمان لیست اسامی بازیکنان به این اردو را اعلام کرد که برخی از بازیکن همچون حامد حدادی،اوشین ساهاکیان،اصغر کاردوست و محمد یوسف وند بنا به دلایلی در این اردو حاضر نشدند.البته یوسف وند و کاردوست به علت مصدومیت نتوانستند در این اردو شرکت کند.

اصغر کاردوست بازیکن شهرداری اراک حدود یک ماه پیش از پایان لیگ برتر از ناحیه دست چپ مصدوم شده بود اما تا آخر لیگ پا به پای تیمش بازی کرد و اکنون دیگر نمی تواند در اردوی تیم ملی بسکتبال حضور داشته باشد.

کاردوست درباره وضعیت مصدومیتش از ناحیه دست چپ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این آسیب دیدگی من از ناحیه دست به خیلی وقت پیش برمیگردد.چندین بار در تیم شهرداری اراک عنوان کردم که نمی توانم بازی کنم اما کسی توجهی نکرد.


همانند یک ابزار با ما رفتار می کنند

کاردوست ادامه داد: تا زمانی که در زمین هستی و بازی می کنی تحویلت می گیرند اما اگر مشکلی پیش بیاید به طور کامل فراموشت می کنند.دقیقا مانند یک ابزار با بازیکن رفتار می کنند و اگر برایشان سودی نداشته باشی دیگر از آن بازیکن استفاده نمی کنند.در واقع باید گفت "پهلوان زنده را عشق است"


ویرایش///کار نشه///

هیج کس جویای حالم نشد

بازیکن شهرداری اراک عنوان کرد: پس از اینکه مصدوم شدم هیچ کس از باشگاه جویای حالم نشد در واقع بعد از اینکه لیگ به پایان می رسد هرکسی به سراغ زندگی خود می روند در واقع "نخود نخود هر که رود خانه خود"

البته محمد کسایی پور سرمربی شهرداری اراک که همیشه دلسوز من بوده است جویای حالم شد.

بعضی ها می گویند اصغر سنش بالاست

وی افزود: برخی از افراد می گویند که سنم بالاست و نمی توانم بازی کنم.مگر من چند سال دارم؟ در حقیقت من مصدوم بودم و نمی توانستم با دست چپم توپ را بگیرم و این موضوع را بارها عنوان کردم  اما کسی توجهی نکرد و گذاشتند به حساب اینکه سنم بالاست و توان بازی کردن ندارم.

به خودم اجازه نمی دهم که مدرسه بسکتبال بزنم

ملی پوش بسکتبال گفت: مدرسه بسکتبال در ایران زیاد تاسیس شده است.من نمی دانم پدر و مادرها دلشان را به چه خوش کردند که فرزندانشان را به این مدارس می فرستند.کسی که مدرسه بسکتبال تاسیس می کند باید علم کافی را داشته باشد.برای همین است که بسکتبال ما رشد نمی کند و نمی تواند در میان بهترین رشته های ورزشی قرار بگیرد.من خودم سالهاست در لیگ ایران بازی می کنم  اما جرات ندارم که مدرسه بسکتبال تاسیس کنم.

ویرایش///کار نشه///


رفتن به تیم ملی عرضه می خواهد

ملی پوش بسکتبال گفت: برخی از افراد من را  که در  تیم ملی می بینند ناراحت می شوند و می گویند که چرا به اردو دعوت شدم. اما شما که ادعا داری یک بار به  اردو دعوت شده ای؟رفتن به تیم ملی عرضه می خواهد که هر کسی این شهامت و عرضه را ندارد.مهران حاتمی،سرمربی تیم ملی روی من حساب کرده بود و من واقعا شرمنده ام که نتوانستم در این اردو حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم.

ویرایش///کار نشه///


اسپانسرها به سمت والیبال و فوتبال می روند

کاردوست درباره حضور اسپانسرها در رشته های دیگر عنوان کرد: اسپانسرها سراغ رشته هایی مثل والیبال و فوتبال می روند زیرا که قاعده و قانون بسکتبال سخت است بنابراین سراغ این رشته ورزشی نمی آیند. با این حساب بسکتبال نمی تواند جایگاهی در ایران پیدا کند و به خوبی رشد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
با این قد و قامت هیچ جا دیگه نمی تونن پیدا کنند.
تو قوی باش مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
بسکتبال بدون تو هیچه.شک ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
عزیزم تو بهترینی.همه حسودن تو مقاوم باش بهتری ملی پوش
آخرین اخبار