اهواز؛

بهره مندی مددجویان کمیته امداد شوش از تسهیلات خوداشتغالی

رئیس کمیته امداد شوش از پرداخت 5 میلیارد و 170 میلیون ریال اعتبار بمنظور اجرای ۲۴۹ طرح اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

بهره مندی مددجویان کمیته امداد شوش از تسهیلات خوداشتغالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق ساعدی، رئیس کمیته امداد شوش به حدود 3 هزار و 861 خانوار معیشت‌بگیر زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان اشاره و اظهار کرد: در این راستا کمیته امداد در شهرستان‌ شوش به بیش از 8 هزار نفر باهدف توانمندسازی و خوداتکائی در 2 بخش فرهنگی و اشتغال خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان بیان داشت: در سال 95 به تعداد 1 هزار و 420 دانش آموز تحت پوشش بیش از 2 میلیارد ریال و بیش از 40 میلیون تومان به تعداد 95 دانشجوی زیر پوشش این کمیته جهت پرداخت شهریه دانشگاهی کمک شده است.

ساعدی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با کمک خیرین تا زمان فارغ‌التحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد تا از ترک تحصیل و یا افت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان به سبب نداشتن امکانات مالی جلوگیری کند.

رئیس کمیته امداد شوش خاطرنشان کرد: در سال 95 به تعداد 230 خانوار با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 580 میلیون ریال وام ضروری جهت رفع مشکلات مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به بحث اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان اذعان داشت: در سال 95 به تعداد 485 نفر مددجو در رشته‌های گوناگون فنی‌و‌حرفه‌ای آموزش داده شد که در این میان تعداد 178 خانواده خود کفا شده و از طرح خارج شدند.

صادق ساعدی گفت: بیش از 5 میلیارد ریال جهت احداث مسکن، تعمیرات و بازسازی منازل مددجویان تحت پوشش هزینه شده است.

وی به کمک‌های موردی کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 1 میلیارد ریال به تعداد 930 نفر  کمک‌ موردی صورت گرفته همچنین جهت ازدواج نیازمندان از قبیل کمک‌های نقدی بیش از 5 میلیارد ریال به تعداد 260 خانوار پرداخت شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار