فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگيری 4 سارق سابقه دار و کشف 9 فقره سرقت در دره شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی شهروندان، موضوع دستگیری سارق یا سارقین به صورت جد در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی اظهار کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات موثر و خوبی که داشتند وبا استفاده از سرنخ‌های موجود، متهمین شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، طی دو عملیات جداگانه پلیسی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جمالوندی افزود:متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و بررسی فنی با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده ودر تحقیقات اولیه به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و ثبت اظهاراتش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اضافه کرد: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی وهشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارقان حرفه ای در دره شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.