لرستان؛

تخصیص بیش از ۳۴۰ میلیارد برای آبیاری تحت‌فشار در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ازتخصیص بیش از ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آبیاری تحت‌فشار خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سهم این سازمان از ردیف‌های ملی برای جذب در سال ۹۵ معادل ۶۰ میلیارد تومان بوده است.
 
وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی تاکنون ۴۹ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان از محل ردیف‌های ملی جذب کرده که سهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دو میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، اداره کل امور عشایری ۸۰۰ میلیون تومان، اداره کل دامپزشکی ۸۹۱ میلیون تومان و شیلات ۳۵۰ میلیون تومان بوده و درمجموع تاکنون ۵۴ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان جذب‌شده است.
 
وی گفت: این اعتبارات از محل ردیف‌های ملی و از زیر بخش‌های مختلف در سال ۹۵ جذب‌شده که بیش از ۹ میلیارد تومان آن اسناد خزانه و مابقی به‌صورت نقد بوده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به جذب ۱۲ میلیارد تومان از این اعتبار از محل اعتبارات استان‌های دیگر افزود: بیش از ۳۴ میلیارد تومان برای آبیاری تحت‌فشار در استان تخصیص داده‌شده است.
 
بازدار مجموع مطالبات این سازمان را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه امسال نیز از ردیف ملی در بخش آب‌وخاک ۱۰۵ میلیارد تومان مصوبه دریافت شده است گفت: این در حالیست که سال گذشته ۶۵ میلیارد تومان در بخش آب و خاک تخصیص داده شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.