جدیدی در صحن علنی شورای شهر تهران؛

موضوع واگذاری املاک در شهرداری پبگیری شود

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: از سازمان بازرسی کل کشور، دادگستری و وزارت اطلاعات درخواست دارم موضوع واگذاری املاک در شهرداری را پیگیری کنند.

موضوع واگذاری املاک در شهرداری پبگیری شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در سیصد و پنجاه امین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: در جلسات گذشته درخواست ارایه گزارش عملکرد اعضای شورای را داشتم. این گزارش بخشی از وظایف کاری اعضا و مربوط به عموم مردم است و بعد از گذشت 4سال مردم باید بدانند که نمایندگان آنها چه کارهایی انجام دادند اما گفته شد که تک تک اعضا نمی‌توانند گزارش عملکرد ارایه دهند اما روسای کمیسیون ها و معاونان می توانند گزارش عملکرد ارایه دهند که این موضوع موحب شفاف سازی می شود.

وی افزود: از شهردار تهران و معاونان وی برای این مدت خدمت تشکر می کنم و حتما پیرامون کار در 12سال حواشی پیرامون عملکرد شهردار ایجاد می شود و از آقای قالیباف درخواست دارم با حضور در شورا پیرامون این موضوعات توضیحاتی ارایه دهند زیرا اگر اعضای شورای شورا بخواهند موضوعات را مطرح کنند بیشتر جنبه توجیهی پیدا می کند.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران افزود: برخی موضوعات آن قدر واضح است که مانند شتر روی نردبان می‌ماند و ما نمی توانیم آن را از مردم پنهان کنیم. بنده نامه ای به اداره املاک در تاریخ 96/03/03 نوشتم و درخواست داشتم تا لیست تمام املاک شهرداری که تا کنون به صورت رایگان و یا حق بهربرداری به مساجد و امور خیریه واگذار شده به شورا ارایه دهند بنده نماینده مردم تهران هستم و این موضوعاتی که مطرح می کنم مطالبه بنده نیست و از سازمان بازرسی کل کشور، دادگستری و وزارت اطلاعات می‌خواهم این موضوعات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار